poniedziałek, 28 marca 2016

4

Każdy człowiek jest piękny - w ser­cach tych, którzy go kochają.

Dlatego,  że dzisiaj jest ostatni poniedziałek w marcu 2016 r, postanowiłam, że zrobię takie podsumowanie, tego jak się czułam, z czym mi się kojarzy ten miesiąc, dlatego, że kiedyś wracając do tego postu na pewno będę się śmiać z tego jak pisałam, jakie miałam myśli itp. Mam nadzieję, że z miłą chęcią przeczytacie mój dzisiejszy post i sami krótko podsumujecie swój marzec w komentarzach.



7 marca - napisałam swój pierwszy post, odniosłam swój mały sukces i nie chodzi tu o ilość wyświetleń czy też ilość komentarzy, moim sukcesem było to, że nareszcie stworzyłam to nad czym bardzo długo myślałam i może nagłówek nie jest piękny, może nic nie wiecie o mnie, ale to treść postów jest moim zdaniem najważniejsza.A wy dzięki moim postom możecie poznać mnie. Moje zainteresowania, moje zdanie na dany temat i zobaczyć jak wyglądam. Dlatego też 7 marzec będę zawsze kojarzył się z nowym początkiem


25 marca- pierwsza sesja tego roku, nie jestem osobą fotogeniczną i bardziej lubię stać za obiektywem niż przed, ale dlatego, że ostatnio były piękne zdjęcia przyrody stwierdziłam.. może macie ochotę zobaczyć kto naprawdę pisze te posty? Dlatego też owinęłam się w szal i zaczęłam pozować, rewelacji może i nie ma, ale to początek czyż nie?


28 marca- Weszłam na blogger i co widzę ponad 500 wyświetleń i 9 obserwatorów!! Dziękuje bardzo! I będę tutaj jak zawsze bardzo szczera, bardziej powinny nam zadowalać obserwacje szczere tak samo i komentarze, a nie wymuszanie komentowania czyjegoś postu, jeżeli Ci się podoba zostaw po sobie ślad jeżeli nie trudno, przecież każdemu nie można dogodzić..także bardzo jeszcze raz dziękuje za szczere komentarze i obserwacje! :)


Sam marzec oceniam na dobry z plusem i mam nadzieję, że kwiecień choć nie jest już dawno moim ulubionym miesiącem jakoś dorówna marzec. Życzę Wam Wesołych Świąt i to nic, że to już końcówka.. no i do zobaczenia już w kwietniu! :)


9 komentarzy:

  1. sliczny masz ten czerwony szal
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, bardzo ładnie napisane :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby tak dalej ! Gratuluje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tak dalej ! Gratuluje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję kochana. Niby nie wielkie osiągnięcia a tak cieszą :) Bardzo ładny masz szal *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cytat: "Każdy człowiek jest piękny - w ser­cach tych, którzy go kochają". Muszę go zapisać <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgadzam się! Masz bardzo ładny nagłówek i jesteś fotogeniczna! Bardzo ładne zdjęcia i świetny pomysł z takim podsumowaniem :) Cytat również jest cudowny :) Obserwuje ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny szal ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń