poniedziałek, 7 marca 2016

1.

"Najważniejszy w każdym działaniu jest początek"





Dlaczego ja znów postanowiłam, po 2 letniej przerwie wrócić na bloga? Kiedyś to było inaczej, myślałam inaczej, miałam inne priorytety w życiu i co najważniejsze po prostu nie byłam sobą. Jakie to jest ciekawe, jak pod wpływem jednej osoby możemy się zmienić.Dla siebie? niby na lepsze.. Dla innych? Na gorzej..Prowadzenie bloga było moją jedyną odskocznią od rzeczywistości.Tutaj akurat byłam szczęśliwa, robiłam tak jak ja chce i nikt nie stał  nade mną i nie przeszkadzał mi w prowadzeniu tego czego naprawdę potrzebuje, a tak naprawdę potrzebowałam tylko odwzajemnienia i miłości.


Dzisiaj moje życie przewróciło się o 180 stopni, nie mówię, że nie mam dołków, ale panuje u mnie spokój i taka harmonia, że naprawdę czuję się szczęśliwa.. I właśnie 2 lata temu obiecałam sobie, że jeżeli w pewien sposób dojrzeje do pisania to wtedy zacznę działać. Może i nie uwierzycie, ale myśli o blogowaniu miałam przez cały czas, a niedawno jakbym dostała olśnienia, że muszę to zrobić bo bez tego czuję się taka... pusta. I właśnie nadszedł ten Mój moment kiedy znowu mogę się oderwać od rzeczywistości i na chwilę poczuć że to co teraz będę robiła to będzie mnie bardziej uszczęśliwiało niż 2 lata temu.




A ty jesteś szczęśliwy?

17 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że do tego wróciłaś :) życzę Ci powodzenia i jak najwięcej szczęścia ! :* http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i wytrwałości! ♥

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za blogowanie :) To na prawdę fajna sprawa.
    Obserwuję i liczę na cb. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, Życzę powodzenia :)
    Bardzo dobrze, że wróciłaś :D
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i świetny blog! Oczywiście obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest bardzo ambitny i ciekawy! :)
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Naprawdę dziękuje ! TO miło słyszeć takie słowa, bardzo dziękuje <3

      Usuń
  6. Wooo naprawdę interesujący post i świetne zdjęcia! :) http://dyanablog01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na więcej, tak jestem szczęśliwy ^^! Ciekawa notka! Zapraszam do mnie->http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to najważniejsze, żeby być zawsze szczęśliwym! :)Bardzo Dziękuje za Twoją opinię! :)

      Usuń
  8. Świetnie że wróciłaś! Człowiek czasem potrzebuję odetchnięcia, odpoczynku! :) Pisanie na blogu również mi sprawia, że ejstem szczęśliwa! Również nie mogę teraz bez tego żyć. To jakaś cząsteczka mnie! :D zyczę wytrwalosci. :D ŚLiczne zdjecia! <3

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze, ze powrocilas! Piszesz naprawdę ciekawie, bardzo milo czyta sie Twoje posty. Życzymy powodzenia w dalszym blogowaniu! :) pozdrawiamy
    cloeenattie@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki i powodzenia :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń