poniedziałek, 21 marca 2016

3.

"Chwila, która trwa, może być najlepsza z Twoich chwil"


Jaka jest moja ulubiona pora dnia?

Kiedy już zachodzi słońce, jest to najpiękniejszy widok jaki można zobaczyć.Wtedy w głowie jest cisza, pustka i tylko przychodzą nam jak najlepsze myśli,marzenia, po prostu w dziwny sposób zachód słońca skreśla wszystkie moje zmartwienia.Dlaczego? Gdyż to jest moment kiedy możemy odciąć się od świata i przez ten czas pomyśleć o sobie.






Wiem, że warto pomagać, interesować się drugą osobą, ale też jest czas dla nas. Pomyśleć o kolejnym dniu jak go spędzić, o swoich planach, o swoich marzeniach dosłownie o wszystkim nawet o takich drobnych rzeczach, ale w tym wszystkim My i nasze osoby są najważniejsze. Kiedy ostatnio wracałam do domu samochodem koło godziny 17-18.. mając po boku mój ukochany sprzęt, odwróciłam się w bok i zobaczyłam coś przepięknego, to jest niesamowite jak takie kolory, jak takie zjawisko może od razu uszczęśliwić człowieka i jak zobaczyłam piękne słońce które było głównym i jedynym bohaterem w moim ujęciu to o czym na początku pomyślałam? O sobie. Że jestem szczęśliwa no i nie ukrywam, że też pomyślałam, że jestem bardzo głodna, tak czy inaczej myślałam o sobie. Dlatego też świadomość, że jest już dzisiaj kalendarzowa wiosna, niestety nie zawitała tak jak chciałam sprawia, że jestem tego pewna że takie zachody będę pojawiały się co raz częściej i widząc to nie zapomnę, że w moim życiu na pierwszym miejscu jestem ja i moje szczęście.





A jaka jest Twoja ulubiona pora dnia i dlaczego? :)


6 komentarzy:

  1. hmm... moja ulubiona pora dnia to wieczór :3 mam wtedy najlepsze pomysły i lepiej myśle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zachody słońca :) moją wadą jest to, że je oglądam a potem wracam nocą xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona pora dnia to ranek, wtedy kiedy możemy zacząć nowe życie, nie pamiętając poprzedniego dnia jeśli był smutny :)

    Zapraszam na mojego bloga, może znajdziesz coś ciekawego dla siebie:)
    fireonrain.blogspot.com
    ig: fireonrain

    Zaobserwujesz na bloggerze?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham poranki, bo wiem wtedy, że cały dzień przede mną i sporo zdziałam :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham zarówno poranki jak i wiosenne/letnie wieczory. Są to takie pory dnia w którym czuć ten niesamowity klimat. Wszystko wydaje się takie inne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń