poniedziałek, 14 marca 2016

2.




"Gdy masz komu mówić na co dzień dobranoc, wtedy nazajutrz z uśmiechem, mówisz innym dzień dobry"
Wszystkiego najlepszego moje drogie!
Pewnie nie wiecie o co mi chodzi, może jakieś nowe święto wpisali w kalendarzu? Otóż nie.. dzisiaj dla całego społeczeństwa jest poniedziałek 14 marca, ale czy to powód żeby nie życzyć Wam najlepszego w Waszym pięknym dniu? 






Po dniu kobiet, a tak bardziej szczegółowo, po jednym poście który zobaczyłam, stwierdziłam tylko jedno.. ludzie pamiętają o innych tylko wtedy kiedy w kwadracie pod ważną cyfrą czy to tylko dla grona osób, czy to dla kraju, czy to dla świata, nie ważne... ważne jest to, że pod tą istotną dla nas cyferką, świętujemy i nagle jesteśmy dobrzy. Tylko pytanie jest jedno, dlaczego w normalnym dniu kiedy znowu  jest tak jak na co dzień nie możemy być mili, życzliwi i pomocni. Dlaczego tylko jak jest hasło "JUTRO BOŻE NARODZENIE" "JUTRO WIELKANOC" "JUTRO JAKIEŚ INNE ZASADNICZE ŚWIĘTO" to nagle wszyscy zaczynają pomagać? Ten post nie ma na celu skrytykowania tego co robimy w tych dniach, to naprawdę miłe że to robimy, że w coś się angażujemy, ale dlaczego nie może to trwać zawsze? Dlatego też moi drodzy, nie tylko dziewczęta, te zdjęcia kwiatów należą do Was i życzę Wam bez okazji, żebyście byli zawsze uśmiechnięci i pomagali nie tylko wtedy kiedy wypada i trzeba, ale także kiedy czujemy, że drobnym gestem, drobnymi słowami możemy uszczęśliwić człowieka. Dlatego też, podziękujcie mamie, tacie, za to, że są, nie tylko wtedy kiedy jest 26 maja i 23 czerwca, dla dziadka, babci, komukolwiek, bez okazji, po prostu. Myślę, że wtedy takie życzenia nabierają koloru i oznacza tylko jedno.. że dbamy o innych.



ŻYCZĘ WAM ABY KAŻDY NOWY DZIEŃ BYŁ PIĘKNY! 
P.S dziękuje Wam wszystkim za miłe komentarze pod ostatnim postem! :)

12 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie :3 bardzo pozytywny post! Niestety większość osób właśnie staje się ,,sztucznym" w takie dni :/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, życiowy post, szkoda że tak mało napisałaś :)
    tobie też najlepszego i pisz dłuższe posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komentarz! :) Naprawdę mało? Myślałam, że jak się rozpisze to na kilka stron i nikomu nie będzie się chciało czytać, tak czy inaczej bardzo dziękuje za radę! :)

      Usuń
  3. Oj dziękuję i wzajemnie :*
    Moje nastawienie to w sumie albo dobre albo złe :D Jestem baaardzo jedno myślna ;p Nie umiem żyć po środku xd Albo nienawidzę związków albo pragnę gorąco ;p
    Bardzo lubię kwiaty, tulipany, wszystkie. A nigdy nie dostałam ;d Ech. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest to ostatnie, wyróżniona zdanie. Zgadzam się ze wszystkim, kochana~!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie!,(ostatnie zdanie)! ;) Świetnie! *,*
    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze napisałaś :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie to wszystko ujęłas ;3 A szczególnie podoba mi się cytat na samym początku ;D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to napisałaś a tulipany są śliczne :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze napisane! Sliczne zdjęcia! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń