poniedziałek, 4 kwietnia 2016

5.

"Jeżeli posiadasz pewność siebie, to możesz wszystko!"





Jestem  nudna

Nie jestem zabawna
Nikt mnie nie lubi



Też w swoim życiu mieliście takie dni kiedy przezywaliście swoją osobę? Jak Wam było wstyd i chcieliście być kimś innym? o tak! Jak tamta dziewczyna, która ma milion koleżanek wszyscy ją lubią i wszyscy ją szanują.Pamiętam nie ukrywam, że chciałam być tak jak one, ale czy warto udawać kogoś, kim się nie jest?







Gimnazjum to okres którego z chęcią wykreśliłabym ze swojego życia,odpychanie mojej osoby na koniec,dwulicowe"Koleżanki", brak szacunku, nieodwzajemniona miłość przy czym zmieniłam się w osobę lubiącą rocka, metal itp, ale jednak to nie było dla mnie. Wręcz tego nienawidziłam, a słuchałam tylko po to żeby komuś się przypodobać.. nierealne co nie? Przecież trzeba być sobą! No właśnie... nigdy nie zapomnę mody na bejsbolówki... kiedy wszystkie nosiły to i ja musiałam. To niemożliwe że na swoje urodziny zamiast nowego laptopa chciałam szmatkę z galerii...A robiłam tylko po to.. żeby wreszcie mnie dostrzegli.Robiłam to co inni. A gdybym teraz cofnęła się do czasów Gimnazjum? Byłabym zupełnie inna, a co najważniejsze byłabym sobą.


Teraz jestem dumna ze swojego charakteru.Nie jestem niczyją służącą, umiem wyrazić swoje zdanie, a nie siedzieć cicho i krzyczeć tylko w środku.. Wiem, że nie potrzebuję miliona przyjaciół, znajomych i wiem tyle, że max 10 osób + moja rodzina na pewno mnie szanuje i lubi. Jestem dla siebie zabawna, no i mam nadzieję, że i dla innych. A co najważniejsze na pewno nie jestem nudna.

Ani Ty ani ja nie jesteśmy najgorsi każdy jest na  swój sposób najlepszy, najpiękniejszy, najzabawniejszy, ale żebyśmy to poczuli to ważna jest pewność siebie.


5 komentarzy:

  1. Pewność siebie to ciężka sprawa. Albo ktoś ją ma albo nie. I wtedy próbuje ją zdobyć, czasem bywa lepiej czasem gorzej. Dobry post ♥
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gimnazjum do fajnych nie należy prawda... jednak swoje pozytywy ma :) Na pewno będzie co wspominać. Jednak masz rację, trzeba być sobą ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci takiego podejścia, to na prawdę wspaniałe ile można wybudować na własnym obrazie siebie samego. Jeszcze ciągle się tego uczę - szukam siebie. Chcę być sobą robić co mi się podoba. Może dlatego że przez długi okres właśnie robiłam to co powinnam. W sobotę będę jechała do fryzjera, czeka mnie tam spora zmiana i w końcu zrobię to, co MI się podoba. Odnajdę się, będę piękna nie ważne czy mam kilka kilogramów tu, czy tam... <3
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś piękna! Czy tak czy inaczej! Ngdy nie wmawiaj sobie bzdur o sobie, ewentualnie nie słuchaj innych, to Twoje życie i to Ty decydujesz jak chcesz wyglądać. Zmiana fryzury? świetny pomysł! :)

      Usuń
  4. Mega post, daje do myślenia !
    'Zapraszam do siebie na nowy post
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/04/naiwnosc_12.html

    OdpowiedzUsuń