niedziela, 24 kwietnia 2016

8


Witajcie,
niestety pogoda, która panuje w moim mieście nie zachwyca mnie co przyczynia się do tego brak chęci pozowania do zdjęć, a co najważniejsza brak chęci do wyjścia na dwór gdyż naprawdę jest zimno.. Pamiętam, że w tamtym roku już zaczęłam sezon jazdy na rowerze, niestety w tym roku ten sezon opóźni się. Dlatego też dzisiaj w moim poście przedstawię dokładnie jeden fakt o mnie.

Jestem pół polką, pół włoszką. Niczym się od innych nie różnię oprócz tego, że kiedy wracam do domu moim dominującym językiem jest włoski. Język ten jest bardzo podobny do Hiszpańskiego, dlatego też w gimnazjum kiedy szukałam profili dla mnie znalazłam właśnie klasę hiszpańską, ale stwierdziłam, że nie ma sensu marnować 4 lat w tej szkole gdyż mogłabym spokojnie pójść na kurs hiszpańskiego i nauczyć się tego języka. Wracając do tematu mojego pochodzenia, naprawdę kiedyś było mi trudno porozumiewać się w języku polskim i do dzisiaj  popełniam różne, te same błędy. Włochy to po prostu cudowny kraj, klimat też jest przyjemny, chociaż odradzam wyjazd do tego kraju od czerwca do września gdyż temperatura naprawdę jest wtedy wysoka i wątpię, że można wtedy normalnie funkcjonować. Jeżeli mielibyście ochotę mogłabym zrobić odrębny post o tym pięknym cudownym kraju, a teraz zostawiam Was przed fotorelacją. Wszystkie zdjęcia zaczerpnięte są z mojego prywatnego facebooka.
 Pozdrawiam Was gorąco i Buonasera!! 



13 komentarzy:

  1. Z chęcią pojechałabym kiedyś do Włoch, ale moim głównym celem jest Hiszpania :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten cudowny kraj udało mi się zwiedzić kilka razy, jest cudowny pod każdym (nawet najmniejszym) względem! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne widoki, chętnie bym przeczytała taki post dotyczący tylko Włoch z punktu widzenia kogoś kto tam mieszkał. :)
    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny słoneczny wpis :) Super :)
    Bardzo ciekawy blog :)
    Dziękuję za wizytę u mnie :) Zachęcam do wspólnej obserwacji - ja już obserwuję i mam Twe posty na bieżąco :)http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim marzeniem jest odwiedzenie Włoch *.*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wiedzieć, cudwne widoki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!:)
    Nominowałam Cię do LBA :) Więcej szczegółów u mnie: panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie! Brzydka pogoda może być naprawdę fajnie wykorzystana do zdjęć!
    Może duży kolorowy parasol?!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy we Wloszech nie bylam, ale planuje - przyjdzie na to czas.
    Drugie zdjęcie bardzo ładne.
    Pozdrawiam z Anglii

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja uwielbiam ciepełko i chętnie wybrałabym się tam właśnie w tym okresie od czerwca do września. Chętnie przeczytałabym osobny post o tym kraju. Obserwuję :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, pewnie trudno było Ci się nauczyć Polskiego. Ale i tak jest dobrze :) Mogłabyś zrobić post o Włoszech.
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, chętnie poczytałabym coś więcej o Twoim kraju ojczystym :D Kocham Włochy i bardzo chciałabym się uczyć włoskiego języka :3
    Piękne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo tych temperatur to wybrałabym się do Włoch!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń