poniedziałek, 23 maja 2016

10

Witajcie,

Tak wiem, dosyć dawno mnie tutaj nie było, ale nauka jak wiecie jest najważniejsza i jak doskonale wiecie matura za 2 lata więc trzeba zabrać się do pracy. Dlatego przez tamten tydzień uczyłam się i poprawiałam, żeby nie mieć żadnej 3 na świadectwie i chyba mi się udało, no oprócz jednego przedmiotu, ale ten przedmiot jest naprawdę dziwny i nie mam ochoty męczyć swojego mózgu tylko po to, żebym wiedziała takie rzeczy o których na pewno zapomnę po maturze.. Na moje szczęście pojawiło się wreszcie słońce i temperatura także przyzwoita, dzisiaj odwiedziłam miejski Parki i jestem zadowolona, orzeźwiłam się i czuje się niesamowicie lekka, wow... dziwne.. A ostatnio zabrakło mi zdjęć do nowych postów, także umówiłam się z koleżankami z klasy na sesję skończyło się na tym, że zostałam fotografem i muszę przyznać, że było fajnie, pierwszy raz od tak bardzo dawna nie pozowałam tak długo  do zdjęć, wystarczyło mi tylko z 3 minuty po to, aby napisać wreszcie nowy post! I oto ja:

             

Kurczę i właśnie teraz w tym momencie przypomniałam sobie, że muszę uczyć się na sprawdzian.
Także kochani już od następnego tygodnia wracam z nową serią, gdyż niestety seria z książkami nie wypaliła, a mam nadzieję, że ten przyszły epizod Wam się spodoba i będziecie chcieli to czytać i udostępnić  dalej..
               
                  


3 komentarze:

  1. Powodzenia w nauce! Ładne zdjęcia i czekam na nową serię :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jest mała pomyłka jeśli zostałaś fotografem to robiłaś zdjęcia, a chyba myślałaś o modelowaniu ;D To nic złego ale zdanie było długie i w pierwszym momencie nie zrozumiałam;p
    A zdjęcia śliczne :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Powodzenia w nauce w następnych klasach :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń